Click!

Pune pret pe viata. Traficanti.ro

luni, 10 septembrie 2012

Cum devin blogger pe platforma Blogger.com?

Salut!

Astazi vorbim despre Blogger.Un serviciu Google cu care puteti sa va creati un blog in totata regula.Aici avem si noi blogul chiar daca l-am avut pe WordPress cu un host ne-am remutat aici deoarece administratorul serverului a sters tot blog-ul nostru.Nu stiu de ce dar a facut-o.

Ma rog sa trecem la explicat.Pentru a deveni blogger pe aceasta platforma trebuie sa aveti un cont Google si sa va logati cu el la urmatoarea adresa http://www.blogger.com/ .

Daca aveti cont,va-ti logat ar trebui sa arate ca in imaginea de mai jos.Cu mici exceptii care sunt notate in imagine.




















Am facut-o mare deoarece vreau sa vedeti foarte bine.Bun deci ati dat click pe Blog nou.Dupa ce ati dat click pe Blog nou ar trebui sa arata ca in imaginea de mai jos.Desigur fara acele linii si scrisuri ale mele.





























Acum blogul este gata.Si este gata si treaba mea.Cu acest serviciu si cel mai incepator poate face postari si asa mai departe deoarece e foarte simplu si in limba romana.

La revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu